بازی مافیا، لذت تجربه یک بازی مرموز و جذاب در کنار دوستان
نوشته شده توسط : pari

بازی مافیا، طعم شیرین یک جمع دوستانه

بازی مافیا در دهه 70 میلادی توسط یک متخصص روانشناسی روس در دانشکده روانشناسی دانشگاه مسکو ایجاد شد. این شخص که دیمیتری داویدف نام داشت، این بازی را اختراع کرد تا بتواند مهارت‌های ارتباطی برخی از بیمارانی را افزایش بدهد که دچار مشکلات روحی هستند. پیش‌بینی او در مورد قدرت این بازی در ایجاد حس و حالی خوش و رفع مشکل ارتباطی برخی از بیماران، درست از آب در آمد و حالا بعد از گذشت چند دهه، بین قشر زیادی از افراد کشورهای مختلف محبوب شده است.

در این بازی، به هر کدام از شرکت‌کنندگان به شکلی مخفیانه و تصادفی یک نقش داده می‎شود و افراد به دو گروه خوب و بد ( شهروند و مافیا ) تقسیم می‌شوند و سعی می‌‎کنند هویت دیگران را حدس بزنند. شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد که این بازی، فقط یک روش برای گذران وقت است اما اگر یکبار در این بازی شرکت کنید و در تله مافیا گیر بیفتید، خواهید دید که چیزهای زیادی وجود دارد که در جریان این بازی خواهید آموخت و لحظات جالبی را تجربه خواهید کرد.

احتمالا اولین دلیلی که باعث می‌شود افراد زیادی از هر فرصتی استفاده کنند تا در امکان مختلف این بازی را اجرا کنند، حس و حال خوبی است که در هنگام ارتباط با شرکت‌کنندگان به آن‌ها دست می‌دهد. در این بازی افراد مختلف، مثل لحظات مختلف زندگی به دیگر کمک می‌کنند، گاهی به یکدیگر شک می‌کنند، دیگران را مورد بازخواست قرار می‌دهد، خود را تبرئه می‌کنند و در آخر وقتی که بازی به اتمام رسید، همه این اتفاقات به لحظات شیرین دورهمی و با هم بودن تبدیل شده‌اند و شرکت کنندگان، کسل شدن در اوقات فراغت را با خندیدن و تجربه یک حال خوش عوض کرده‌اند.

مکان مناسب برای انجام بازی مافیا

اجرای بازی مافیا نیازمند مکان خاصی نیست. هر جایی که بتواند برای چند ساعت میزبان گروهی از افراد مشتاق به بازی باشد و سروصدا، شور و هیجان این گروه را تحمل کند احتمالا مکان مناسبی برای این بازی است.

بیشتر طرفداران بازی مافیا این بازی را در کافه‌ها برگزار می‌کنند. علت انتخاب کافه برای این کار این است که علاوه بر قابلیت پذیرایی، محیطی عمومی محسوب می‌شود و اگر افرادی که علاقمند به بازی هستند یکدیگر را نشناسند، می‌توانند در این محیط بدون هیچ مشکلی دور هم جمع شوند. البته مراکزی نیز وجود دارند که می‌توانند اجرای بازی شب مافیا را در جاهای دیگری که مدنظر شما است فراهم کنند.

 

چگونگی انتخاب افراد حاضر در بازی

شب مافیا یک بازی گروهی است و حداقل 4 یا 5 نفر باید دور هم جمع شوند تا این بازی اجرا شود. علاقمندان به این بازی معمولا از دوستان خود می‌خواهند که در این بازی شرکت کنند. اجرای بازی مافیا با تعداد بسیار زیادی از افراد لذت آن را دو چندان می‌کند اما هماهنگی زمان و مکان اجرای بازی برای ده یا پانزده بسیار دشوار است. در صورتی که علاقمند به تجربه بازی مافیا هستید ولی افراد زیادی را نمی‌شناسید که بتوانند در زمان یا مکان مورد نظر شما حضور پیدا کنند تا بازی مافیا را انجام بدهند، باید به مراکز معدودی مراجعه کنید که این امکان را به شما می‌دهند تا از طریق آن‌ها یک فراخوان ثبت کنید.

یکی از این مراکز مارکوشیال است که مشکلات مربوط به هماهنگی و مکان در آن حل شده است. کافی است که سری به وبسایت این مجموعه بزنید و مکان و زمان مورد نظر اجرای بازی را اعلام کنید. افراد علاقمند می‌توانند به راحتی ثبت نام کنند و در محل حاضر شوند و لحظاتی جذاب را تجربه کنند.

 

سخن پایانی

بازی شب مافیا برای افرادی که ارتباط چندانی با دیگران ندارند یا از روزمرگی و مشغله کاری خسته شده‌اند، خاطره‌ای فراموش نشدنی به جا خواهد گذاشت. تجربه حضور و ارتباط با افراد زیادی که مشتاق به تجربه چند ساعت پر از شادی با شما هستند، چیزی نیست که به آسانی به دست بیاید اما مارکوشیال می‌تواند این کار را برای شما آسان کند. کافی است که تصمیم بگیرید این لحظه را تجربه کنید و ایونت خود را در این سایت ثبت کنید و بدون این‌ که مشکلات مربوط به هماهنگی شما را اذیت کند، شبی پر از شادی و لذت برای خود بسازید. 

 




:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: